Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

تبلیغات مدرن چیست؟

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ

تبلیغات مدرن چیست

ما در عصری زندگی میکنیم که تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود و دنیا تحت سیطره وب قرار گرفته است امروزه دیگر مردم نیمی از وقت خود را در اینترنت میگذرانند حتی شبکه های تلویزیونی هم  سر از دنیای اینترنت در آورده اند و برای رقابت برنامه های خود را آنلاین ارسال میکنند این تغییر رویکرد در ارتباطات موجب پیدایش سبک جدیدی در تبلیغات گردیده است که غافل ماندن از آن به منزله عقب ماندن از کاروان دنیای تجارت میگردد. 

در این وبلاگ  میخواهیم نگاهی به روش های نوین تبلیغات بیندازیم که تبلیغات اینترنتی پرچمدار تبلیغات دنیای تجارت نوین محسوب میگردد.


امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

  • ابولفضل امیری ابراهیم محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی