Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

مهارتهای بازاریابی

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ب.ظ


حتی اگر شما یک طراح یا توسعه‌دهنده وب هم باشید، به‌منظور کسب موفقیت در حوزه آزادکاری نیاز به داشتن مهارت درزمینهٔ نگارش و تألیف دارید. نگارش شیوا و فصیح به شما کمک می‌کند تا هر چه ‌بهتر از طریق یک پروپوزال ساده، یک مراجعه‌کننده را به یک مشتری برای خود تبدیل کنید. یا حتی اگر یک نابغه کد نویسی هم هستید، فراموش نکنید که اشکالات تایپی و نگارشی به‌راحتی می‌تواند موجب منصرف شدن یک مشتری بالقوه شود.

به‌احتمال‌زیاد امروزه برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود از ایمیل استفاده خواهید کرد، نگارش دقیق و روشن مطلب و مفهوم خودتان مهارتی بسیار باارزش برای برقراری ارتباط اثربخش و رساندن منظور و مفهوم خودتان است.

 

must-marketing-skills-1

 

2- بهینه‌سازی تبدیل بازدیدکننده به مشتری

اگر می‌خواهید در دوره فعلی و بر اساس سیستم آزادکاری مشتریان بیشتر و بیشتری برای خودتان جذب کنید، طبیعتاً نیاز به داشتن یک وب‌سایت جذاب دارید که مشتریان پس از ورود به آن به‌راحتی متقاعد به خرید از شما شوند. پس اصول اصلی و مهم تهیه و نگهداری یک وب‌سایت را یاد بگیرید و در این رابطه گزینه‌های مختلفی را آزمون کنید تا به‌خوبی یاد بگیرید که چه‌کارهایی در این رابطه اثربخشی بالاتری را برای شما ایجاد می‌کند.

  • ابولفضل امیری ابراهیم محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی