تبلیغات و زازاریابی
تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
صحبت کردن درباره اهمیت تبلیغات و بازاریابی چیزی جز اتلاف وقت نیست!! چرا که هر محصول یا ارائه خدماتی بدون مخاطب محکوم به شکست است و جلب مخاطب در گرو داشتن تبلیغات و بازاریابی است. تبلیغات و بازاریابی مؤثر، کلید موفقیت تجاری یک کسب و کار است. این دو مفهوم در کنار هم معنا پیدا میکنند و سازمانها و افراد هوشمند، همواره به این مهم توجه ویژهای دارند. به کمک تبلیغات، یک محصول یا خدمت، توسط روشهای گوناگون چاپی و آنلاین به طیف وسیعی از مردم معرفی میگردد و با استفاده از بازاریابی، افراد به انتخاب محصول یا خدمت یک شرکت تشویق میشوند. شناخت مخاطب و تعیین شیوه درست تبلیغات، سرمایه گذاری بر روی مشتریان قدیمی و کسب مشتریان جدید، پشتیبانی خدمات و حفظ رضایت مشتریان از اقداماتی است که در بازاریابی یک محصول باید در نظر گرفت.
تبلیغات آنلاین در برابر تبلیغات سنتی
- ۹۷/۰۸/۲۹