نقش تبلیغات در بازآ یابی
نقش تبلیغات در بازاریابی
یکی از روشهای شناساندن و معرفی کالا یا محصول به مصرف کننده نهایی، اطلاع رسانی از طریق تبلیغات می باشد. در صورتی که تبلیغات درست و بجا باشد می تواند موجب رونق تجارت و افزایش سطح کیفی کالا نیز باشد.
وبسایت پنجره خلاقیت - سحر داوری فرد: یکی از روشهای شناساندن و معرفی کالا یا محصول به مصرف کننده نهایی، اطلاع رسانی از طریق تبلیغات می باشد. در صورتی که تبلیغات درست و بجا باشد می تواند موجب رونق تجارت و افزایش سطح کیفی کالا نیز باشد.
امروزه تبلیغات یکی از پرقدرت ترین ابزارهای مدیریتی در بازاریابی است و هنوز هم هستند شرکتهایی که سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمینه انجام میدهند. در واقع تبلیغات وسیله ایست جهت تسریع در حرکت کالا از نقطه تولید به مصرف. در این موضوع سعی شده کوتاه به انواع تبلیغات، هدف تبلیغات و روشهای موثر در تبلیغات پرداخته شود.
- ۹۷/۰۸/۲۹