Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

۲۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

هدفمندی‌ها

نمایش تبلیغات، فقط به مخاطبان علاقه‌مند

هدفمندی

طلایی

اگر حساسیت بالایی در مورد وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده دارید، تبلیغات خود را محدود به وب‌سایت‌های پرطرفدار و محبوب کنید.

بیشتر بدانیدتبلیغات کلیکی
هدفمندی

سیستم عامل

آگهی مربوط به اپلیکیشن یا وب‌سایت خود را فقط به کاربران سیستم عامل‌ها یا انواع دستگاه‌ها (دسکتاپ، تبلت یا موبایل) نمایش دهید.

بیشتر بدانیدتبلیغات کلیکی
هدفگیری

مجدد

۹۹% از کاربران پس از اولین بازدید، دست‌خالی سایت شما را ترک می‌کنند. با این ویژگی می‌توانید کاربران را برگردانده و نرخ فروش خود را بالا ببرید.

بیشتر بدانیدتبلیغات کلیکی
هدفمندی

جغرافیایی

تبلیغات خود را متناسب با مشتریان در هر استان، با توجه به فرهنگ و نماد آن‌ها طراحی کنید و آگهی‌های خود را فقط در آن منطقه نمایش دهید.

بیشتر بدانیدتبلیغات کلیکی
برندسازی شخصی، مقدمه‌ی موفقیت بویژه در زندگی حرفه‌ای افراد است. به نظر شما، یک برند شخصی باید چگونه باشد و الزامات آن چیست؟
مجله درگی: برندها نه یک محصول یا پدیده‌ی صرفاً فیزیکی، بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و دارایی‌های ملموس و غیرملموس هستند که در طول زمان تکامل می‌یابند. مفهوم برند امروزه دیگر منحصر به خدمات و یا کالاهای فیزیکی نمی‌شود، بلکه کامیابی در دنیای امروز از آن کسانی خواهد بود که خود را در قالب برندی ممتاز عرضه کنند. ستارگان سینما، مدیران، سیاستمداران، ورزشکاران و حتی افراد عادی می‌توانند ویژگی‌هایی ممتاز و منحصربه‌فرد در خود یافته و به پرورش و ترویج آن اقدام کنند. ما در کشور خودمان نیز نمونه‌های فراوانی از برندسازان و برندهای شخصی بزرگ را سراغ داریم که با استمداد از نیروی عشق، نیکی و حقیقت توانسته‌اند تصویری به غایت مثبت در ذهن ما ایجاد کنند. برندهای شخصی قدرتمند صورت و سیرتی زیبا در اذهان مخاطبان خود دارند، 

به قول شیخ اجل سعدی؛ "صورت زیبای ظاهر هیچ نیست، ای برادر سیرت زیبا بیار." برندهای شخصی توانمند در میان مشتریان و همکاران و هم‌صنفان و هم‌چراغان خود به صفت یا قابلیتی منحصربه‌فرد شناخته می‌شوند. البته این صفات و قابلیت‌ها عمدتاً نه ذاتی، بلکه بیشتر اکتسابی هستند و در گذشت زمان بوجود آمده‌اند و به همین دلیل تغییر آنها پس از گذشت زمان دشوار است. برندهای شخصی در نام، نشان، هویت ویژگی‌ها و صفات ظاهری و اخلاقی و نیز دانش حرفه‌ای و علایق و فعالیتهای مختلف افراد و حتی اعضای خانواده ایشان انعکاس می‌یابد.

بنابراین برندها منحصر به سازمانها و محصولات و خدمت آنها نمی‌شوند و نمودی از هویت انسانها نیز هستند. چرا که آدمی همواره از بدو پیدایش خویش تلاش کرده، تا اثری جاودانه از خود را بر پیشانی تاریخ ثبت کند. باید بدانیم که در هیاهوی دنیای این روزهای ما، صدای‌مان به گوش هیچ‌کسی نخواهد رسید، مگر آنکه خود صدایمان را به گوش ایشان برسانیم.


در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد.

اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشیدد، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید.

البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند.

بهترین روشهای تبلیغات مدرن برای افزایش مشتری

تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی ورقه‌ای دیگر کارآیی ندارند.





اخبار و مطالب ایران تبلیغ

  • بهترین روشهای تبلیغات مدرن برای افزایش مشتری
  • در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد.

    اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشیدد، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید.

    البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

    آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند.

    بهترین روشهای تبلیغات مدرن برای افزایش مشتری

    تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی ورقه‌ای دیگر کارآیی ندارند.

    تبلیغات مدرن چیست

    ما در عصری زندگی میکنیم که تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود و دنیا تحت سیطره وب قرار گرفته است امروزه دیگر مردم نیمی از وقت خود را در اینترنت میگذرانند حتی شبکه های تلویزیونی هم  سر از دنیای اینترنت در آورده اند و برای رقابت برنامه های خود را آنلاین ارسال میکنند این تغییر رویکرد در ارتباطات موجب پیدایش سبک جدیدی در تبلیغات گردیده است که غافل ماندن از آن به منزله عقب ماندن از کاروان دنیای تجارت میگردد. 

    در این وبلاگ  میخواهیم نگاهی به روش های نوین تبلیغات بیندازیم که تبلیغات اینترنتی پرچمدار تبلیغات دنیای تجارت نوین محسوب میگردد.


    امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

    بازار انحصاری

    بازار انحصاری، نوعی فعالیت اقتصادی است که درآن فروشنده، قدرت بالایی در تعیین قیمت دارد و فروشنده میزان تولید و عرضه را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که با صرف کم‌ترین منابع، بیشترین سود ممکن را نصیب خود کند. از آن‌جایی که در بازار انحصاری رقابت در کار نیست و استانداردهای اجباری به شکل حداقلی اجرا می‌شوند، کیفیت چندان مورد توجه نیست.[۱]


    در بازار انحصاری، برای کالاهایی همگن تنها یک فروشنده وجود دارد، قیمتی برای فروش کالا تعیین شده‌است که ورود برای سایر واحدهای تولیدی به بازار سودآور نیست یا واحد تولیدی موجود عرضه و فروش مواد اولیه اساس برای تولید کالا را کنترل می‌کند. گاه نیز با روش تولید و تکنولوژی لازم برای تولید، کالا را در انحصار خود درمی‌آورد. همچنین گاهی از طرف دولت اجازه تولید انحصاری کالا را داشته یا به وسیله مقررات بازرگانی به وسیله دولت از واحد تولیدی حمایت می‌شود. البته قیمت کالا در بازار انحصاری برای انحصارگر به دلیل وجود یک عرضه‌کننده ثابت نیست. در این بازار واحد تولیدی انحصارگر در رابطه با قیمت کالا و رابطه میزان تولید کالا دو نوع تصمیم‌گیری اتخاذ می‌کند. اول آنکه می‌تواند قیمت کالای تولید شده را تعیین کند و تعیین مقدار فروش براساس این قیمت را برای حداکثر سود به عهده تابع تقاضای بازار بگذارد. دوم آنکه می‌تواند مقدار فروش را تعیین کند و اجازه دهد تابع تقاضای بازار قیمتی را تعیین کند که به ازای آن سود تولیدکننده به حداکثر برسد. انحصارگر که صاحب بازار انحصاری است زمانی بازار را در حالت تعادل می‌داند که حداکثر سود را در کوتاه مدت به دست‌آورد. کسب حداکثر سود متوسط انحصارگر زمانی عملی می‌شود که بتواند میزان تولید را انتخاب کند که به ازای آن تابع درآمد نهایی مساوی با قیمت حداکثر سود است.

    بازار رقابت کامل یعنی چه؟

    بازاری که تعداد زیادی تولیدکننده و مصرف‌کننده بر سر یک کالای همگن و خاص به داد و ستد می‌پردازند بازار رقابت کامل نام دارد.

    در این نوع بازار سهم هر تولیدکننده از تولید آن کالای خاص اندک است و مثلًا یک تولیدکننده درصد بالایی از سهم بازار را در اختیار ندارد. در نتیجه هیچ تولیدکننده‌ای نمی‌تواند با استفاده از کم و زیاد کردن تولیدش روی قیمت بازار تأثیر بگذارد.


    قیمت کالا در بازار رقابتی به صورت یک داده است. اگر تولیدکننده‌ای کالای خود را با قیمتی بالاتر از از قیمت بازار ارائه کند، خریداری نخواهد داشت و اگر با قیمتی پایین‌تر ارائه کند، تمام کالایش به سرعت فروش خواهد رفت. در هیچ کدام از این دو مورد سایر فروشندگان واکنشی نشان نخواهند داد. بازار رقابت کامل بر مفروضاتی استوار است.

    مطالعات بازار


    مطالعات بازار در پی شناسایی و گردآوری و تجزیه و تحلیل آن دسته از اطلاعاتی برمی‌آید که به فرصت‌های بهتری در ارائه و عرضه کالا یا خدمات خاصی می‌انجامد یا مشکلات و تهدیدهای پیش روی بازاریابی کالا یا خدمات خاصی را تبیین کرده و راهکارهای برون رفت از مشکلات را ارائه می‌دهد. مطالعات بازار امری حیاتی برای بنگاه‌های اقتصادی و تجاری به شمار می‌رود. از این طریق شرکت‌ها می‌توانند از یک فرصت تجاری جدید استفاده کنند و مشتریان فعلی خود را افزایش دهند. پی بردن به نقاط ضعف در بازار، رضایت مشتری را بیمه کرده و اقدامات بازاریابی مؤثر را برای مشتریان برنامه‌ریزی می‌کند. مطالعات بازار می‌تواند اطلاعاتی را در مورد وضعیت بازار رقبا فراهم کند که این خود باعث افزایش قدرت رقابتی و افزایش سود بنگاه می‌شود.


    مدیران بنگاه‌ها و شرکت‌ها برای این که بتوانند اطلاعات دقیق‌تری از مشتریان یا رقبا یا دیگر نیروهای موجود در بازار به دست آورند، دست به انجام تحقیقات بازاریابی می‌زنند. گام‌های اجرایی در تحقیقات بازاریابی شامل شش مرحله اصلی است که عبارتند از: تحقیق مختصر اولیه، تهیه طرح تحقیق، تنظیم برنامه اجرایی، جمع‌آوری داده‌ها، آماده‌سازی و