Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

Marketing@.com

در صدر تمام عوامل تأثیرگذار بر استانداردهای زندگی جامعه بازاریابی قرار دارد.

بالا بردن فروش

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ

بالا بردن فروش رویدادها

یکی از دغدغه‌های اصلی برگزارکنندگان رویدادها، اجرای درست فرآیند بازاریابی و رسیدن به فروش بیش‌تر از طریق آن است. شناسایی و رسیدن به مخاطبین بالقوه و تبدیل کردن آن‌ها به مشتری و شرکت‌کننده‌ی رویداد، کار آسانی نیست و به‌خصوص برای کسانی که به تازگی وارد صنعت رویداد شده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

کتابچه‌ی راهنمای بازاریابی رویداد با یک مقدمه و سه بخش اصلی پیش از رویداد، در حین رویداد و پس از رویداد، فعالیت‌های مختلف بازاریابی -به‌خصوص بازاریابی اینترنتی- را به طور کامل شرح داده و راهی که به فروش بیش‌تر رویداد ختم می‌شود را نشان داده است.

پس اگر نگران تولید محتوای باکیفیت و مناسب و بازاریابی محتوایی، انتخاب و اجرای تبلیغات اینترنتی و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی ایوند، روش درست بازاریابی ایمیلی، استفاده‌ی موثر از شبکه‌های اجتماعی و حفظ مخاطبین هستید، خواندن این کتابچه را از دست ندهید.

  • ابولفضل امیری ابراهیم محمدی

بالا بردن فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی